In 2016 gestart met werkzaamheden te verrichten voor derden. Zoals het zo vaak gaat, is dit alles begonnen door de passie van fotografie en het beheren van websites. In 2018 ingeschreven als bedrijf bij de KVK. Dat genoemde heel goed met elkaar samen gaat zal u vast niet verbazen. Ik, Peter Tromp, gedreven en enthousiast begon mijn diensten aan te bieden voor Website en Social media -beheer, maar ook voor Scannen, Printen en Digitaliseren. Samen met mijn vrouw Annemarie, welke de boekhouding op haar nam, voerden we diverse werkzaamheden uit zowel voor bedrijven en particulieren.
Inmiddels had Peter zijn weg gevonden in de uitvaartfotografie en specialiseerde zich hierin. Een dankbare klus, keer op keer. Maar ook het bekend maken van deze vorm van fotografie wordt tot op de dag van vandaag met grote passie gedaan. Annemarie kreeg al snel meer vraag naar beheer van boekhoudingen. Steeds meer contacten, met name in de uitvaartwereld zorgde ervoor dat Annemarie voor deze doelgroep werkzaamheden ging verzorgen op het gebied van financiën. Werk met bijzondere boekingen en werkzaamheden. Maar ook de boekhouding van Zzp’ers krijgt inmiddels invulling. Ook kreeg zij steeds meer vragen over nalatenschap. Een bijzondere materie die veel kennis vraagt. Daarom een gerichte opleiding gedaan en nu is zij gecertificeerd als nalatenschapscoach en staat ze particulieren bij.
In 2022 werd Peter getroffen door long covid en had een lang traject te gaan aan revalidatie.
Hierdoor moesten er keuzes worden gemaakt. In de loop van 2023 werd duidelijk dat website en social mediabeheer niet meer te doen was. Je moet continu bij blijven in de ontwikkeling en dat neemt veel tijd. Deze dienst is dan ook volledig komen te vervallen. Door deze verandering wilden we ook op zoek gaan naar een nieuwe bedrijfsnaam. Eén die de lading dekt. Vanaf dat moment heten we Tromp Fotografie en Registratie. Fotografie spreekt voor zich, Registratie staat voor het digitaliseren, registreren van nieuw beeldmateriaal. Zowel puur digitaal als ook printwerk van klein tot groot en de administratieve werkzaamheden van Annemarie.
Neem gerust eens contact op, zodat u uw wensen kenbaar kunt maken. Vervolgens zullen wij ons best doen u een passend voorstel aan te bieden, in de hoop u tot dienst te kunnen en mogen zijn.
Benieuwd wat ons zoal bezighoudt? Volg onze nieuwsberichten voor alle updates en relevante inhoudelijke artikelen.